Використання методів захисту даних в системах безпеки Unity застосунків
DOI:
https://doi.org/10.31713/MCIT.2024.062Ключові слова:
захист даних, кібербезпека, Unity Engine, шифрування, підробка пам'яті, захист від читів, аутентифікаціяАнотація
Зростання ігрової індустрії призвело до ускладнення розробки ігрових застосунків, через їх комплексність. Крім того,
ігрові платформи стали ще більш привабливими для кібератак через значні прибутки від мікротранзакцій і обробку конфіденційної інформації. Це стало однією з основних причин зростання потреб в надійних заходах кібербезпеки в даній сфері. Метою даного дослідження є вивчення того, як різні методи захисту даних застосовуються в застосунках Unity, а також оцінка їх ефективності для визначення найкращих практик для реалізації функцій безпеки в даній сфері. Шляхом аналізу
існуючих заходів безпеки в даному дослідженні оцінюється ефективність цих методів, визначаються їхні переваги та недоліки в контексті їх використання в системах безпеки застосунків на базі Unity. Результати демонструють, що для досягнення надійного захисту необхідний багаторівневий підхід, який поєднує заходи безпеки на стороні клієнта та на стороні сервера з
урахуванням контексту проекту та його потреб.